شناسهٔ خبر: 27745 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی غرق آباد:

عملیات خاکی و احداث ابنیه فنی آقگل بخش نوبران ساوه کلید خورد

راهسازی رئیس اداره راه و شهرسازی غرق آباد استان مرکزی از عملیات خاکی و احداث ابنیه فنی راه روستایی آقگل بخش نوبران ساوه به طول ۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، رضا غفرانی رئیس اداره راه و شهرسازی غرق آباد گفت: اصلاح و ترمیم شبکه راه‌های روستایی بخش نوبران یکی از برنامه‌ها و دغدغه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی برغم محدودیت اعتبارات تخصیصی و ردیف‌های بودجه‌ای امسال است.

وی افزود: با توجه به اینکه نواقص موجود در راه روستایی مذکور در فصل زمستان در تردد اهالی منطقه اخلال ایجاد می‌کرد از هفته اول شهریور ماه جاری عملیات تسطیح و احیای قنوی جاده مذکور به طول ۲ کیلومتر و همچنین عملیات خاکی (زیر اساس) را در جاده مذکور به حجم بیش از ۳۰۰ متر مکعب آغاز کرده‌ایم.

گفتنی است در این پروژه که هم اکنون با پیشرفت مطلوب در حال پیگیری است احداث یک دستگاه آبروی لوله‌ای ۴۰ اینچ و ۲۰ متری نیز پیش‌بینی شده که با کمک اهالی خیر این روستا در حال اجراست.

گفتنی است شهرستان ساوه از ۶۶۸ کیلومتر راه روستایی بهره مند بوده و دو اداره راه و شهرسازی ساوه و غرق آباد در این شهرستان مستقر هستند.

نظر شما